Turizm Rehberliği Öğrencilerinden Başkent’e Kültür Gezisi

5 Haziran 2026 tarihinde, Turizm Rehberliği Bölümü öğrencileri, Bölüm Başkanı Doç. Dr. Yakup ÖZTÜRK önderliğinde bir kültür gezisi düzenledi. Geziye eşlik eden Doç. Dr. Gönül Göker ve Dr. Öğr. Üyesi Adnan Öztürk de katılımcılar arasında yer aldı.
Öğrenciler program kapsamında önce Anıtkabir’i ziyaret etti, ardından Ulucanlar Cezaevi Müzesi ve Anadolu Medeniyetleri Müzesi gezildi.
Söz konusu gezi, öğrencilerin mesleki gelişimlerine önemli katkılar sundu. Anıtkabir ziyaretiyle milli duygu ve farkındalık kazanan öğrenciler, Ulucanlar Cezaevi Müzesi`nde tarihi mekânlarda rehberlik uygulaması yapma, Anadolu Medeniyetleri Müzesi`nde ise arkeolojik eserler ve uygarlık tarihi hakkında sahada bilgilenme fırsatı buldu.

Yayınlanma Tarihi: 9.06.2026
Güncelleme Tarihi: 9.06.2026
Web Sorumluları